fredag 19 augusti 2011

Största peppen!


Just nu längtar jag lite till den här tiden. Den kommer snart, jag vet. Men det är där i slutet av september som jag mår som bäst. Jag får en kick av den kalla klara morgonluften. Av den varma höstsolen. Av svamputflykterna. Och jag blir sjukt hög av lukten av höstlöv. Dessutom blir jag alltid jäkligt pepp på att ta tag i mitt liv och få till det där jag inte riktigt fixat ännu. Träning, keramik, dans whatever. I år är största peppen att fixa mitt första riktiga jobb. Fatta känslan av att vakna upp en morgon och gå till en arbetsplats för att jobba med saker som man utbildat sig till. En arbetsplats och kollegor av kött och blod som man haft som målbild i snart nio års tid. Tänk att den dagen snart kommer? Sug på den kicken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...