söndag 4 maj 2014

Behändigt mellanmål







Hallå där, köp mullbär! Japp tänk så glad jag blev när jag såg de här paketen i torkadfrukthyllan på hemköp. Tre mini-russinpaket med fina gästfrukter/bär. Perfekt för mig att ha på jobbet när klockan11hungern sätter in eller direkt efter träning. Även svinfint att ge till små barn som du vill truga på något vis. Jag gillar att saltå tar fram ett konkurrerande alternativ till René Voltaires russinmixar som tyvärr inte är eko. Bra där kvarnen!

Saltå kvarn klimatkompenserar tydligen produktionen av sina ekologiska russin också. Tumbs up!







2 kommentarer:

  1. Tack för ett bra tips! Jag har ofta en påse med torkade aprikoser i väskan. Perfekt att ta fram när blodsockret sjunker lite väl lågt.. :)

    /Annie - Annies Enkla

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Hade faktiskt automatiskt tänkt att Renee Voltaires variant var eko och har köpt den till barnen flera gånger. Kommer köpa den här istället från och med nu!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...