torsdag 29 januari 2015

Fröken Ekoreko en av de 60 grönaste bloggarna 2014!







Oj oj oj den överraskning och stolthet jag kände när jag fick nys om att Fröken Ekoreko finns med på GreenMatch lista över de 60 grönaste bloggarna 2014. Och detta utvecklades nästan till genans när jag insåg att jag dessutom låg på femte plats! Tack snälla GreenMatch för den fina motiveringen och att ni anser att min blogg hamnar före långt mer etablerade (tillika geniala) bloggar som Miljöaktuellt, Karins miljöblogg, Föräldravrålet, Camino m.fl mfl. En sån underbart rolig sak att få fira en grå januaridag! Kolla gärna in hela listan för att hitta nya inspirerande bloggar. Det ska jag göra!


Motiveringen:

Plats 5 Fröken Ekoreko 

Med en sann passion för miljö och natur, skriver Fröken Eko Reko om ekologisk odling, orättvisor och globala insatser för miljön. Till vardags jobbar hon med samhällsplanering - miljöarbete har under många år varit en dröm för denn fröken. Att slutligen få arbeta med sin dröm beskriver hon med: “Att äntligen få det där jobbet är som att vinna guld i sitt eget OS-lopp.” Därför anser vi att bloggens författare är en förebild och inspirationskälla på mer än ett sätt.
frokenekoreko.blogspot.se 





2 kommentarer:

  1. Roligt! Varmt grattis! Och så roligt med listan, jag ser fram emot att upptäcka många nya bloggar att inspireras av... :)

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ja det finns många nya tips på bloggar att botanisera bland.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...